Wij maken gebruik van de beste en meest betrouwbare koeriers op de markt om wereldwijd een snelle en uitstekende service te kunnen garanderen. Voor maximale transparantie wordt de geschatte levertijd altijd aangegeven voordat de bestelling wordt afgerond. Zodra we je producten hebben verzonden, ontvang je een e-mail met de trackingcode (bij koeriers die deze service aanbieden).
We doen er alles aan om het je naar de zin te maken, maar we zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of niet-levering als gevolg van onvolledige of onjuiste adresgegevens van jouw kant, dus wees nauwkeurig!
Er is nog één ding dat je moet doen zodra je je bestelling hebt ontvangen: controleer of de geleverde goederen overeenkomen met je bestelling en of het pakket in onbeschadigde staat is afgeleverd. Mocht dit niet zo zijn, maak dan foto's van de schade in het bijzijn van de koerier. Anders kunnen we niets doen en vervalt elke vorm van garantie. Op het moment van levering ben jij, of iemand die door jou is aangewezen, verantwoordelijk voor de goederen en dus ook voor de risico's die ermee gepaard gaan. Een controle kost je niets, maar kan je leven wel gemakkelijker maken.
Wees echter gerust, er kunnen zich onvoorziene gebeurtenissen voordoen, maar dat gebeurt maar zelden en in uitzonderlijke gevallen