30 jaar ervaring • Ervaring en professionaliteit • Europees fabricaat • Garantie & onderdelenservice

HOE KAN IK EEN ONLINE GEKOCHT PRODUCT RETOURNEREN?

Neem de tijd • Retourneren binnen 30 dagen!

Is het product geschikt voor retourzending?

We hebben de wettelijke herroepingstermijn met 15 dagen verlengd, omdat we ervan overtuigd zijn dat je tevreden zult zijn! Vanaf de dag dat je het product hebt ontvangen, heb je 30 dagen de tijd om het retour te zenden.

Controleer of het product in aanmerking komt voor retournering:

  • Het product moet in de originele, ongeopende verpakking zitten en de beschermfolie moet intact zijn. Alle buitenste verpakkingen, accessoires en instructies moeten erbij zitten.
  • Producten zonder de originele verpakking of met gebruikssporen worden niet geaccepteerd voor retournering.

Als het product aan deze eisen voldoet, kun je het per post terugsturen naar:

ZINGERLE GROUP SpA
Via Foerche, 7
I-39040 Naz-Sciaves (BZ)

 

 

Doe het voor onze planeet • Doe het voor onze planeet •
Icon

Het transport van producten met een dergelijke omvang en gewicht als partytenten heeft gevolgen voor het milieu. Wij bieden verzending aan, maar hebben ervoor gekozen om de verantwoordelijkheid voor de retourzending bij de klant te leggen om onnodig reizen te voorkomen. Daarom zijn de transportkosten van de retourzending voor rekening van de klant.

EENVOUDIG EN ZORGELOOS

HOE KAN IK DE BESTELLING RETOURNEREN?

Alle thuisbezorgde bestellingen kunnen per post worden geretourneerd, ongeacht de betaalmethode. De retourkosten zijn voor rekening van de klant en we accepteren geen pakketten die onder rembours worden verzonden.

 

• Stap 1

Laat ons weten dat je het product wilt retourneren door te schrijven naar nl@zingerle.group. Liefhebbers van de old-school kunnen ons ook bellen op +31(0)38 468 4 468 of een aangetekende brief sturen naar ZINGERLE GROUP SpA Via Foerche, 7 I-39040 Naz-Sciaves (BZ).Vermeld de volgende informatie in je bericht:

 

Voornaam en achternaam

Bestelnummer

Besteldatum

E-mailadres

Postadres

Artikelcode

Artikelomschrijving

Aantal

Reden voor retourzending*


* 1. Het artikel is beschadigd tijdens het transport. 2. Ik heb het ontvangen artikel niet besteld. 3. Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen. 4. De kleur komt niet overeen. 5. Het artikel is defect. 6. Ik wil gebruik maken van het herroepingsrecht binnen 30 dagen na de datum van ontvangst van de goederen. 7. Anders. Graag toelichten...

 

• Stap 2

Onze klantenservice biedt je twee opties aan:

 

A.Je kunt de verzending zelf regelen en het pakket opsturen naar:

ZINGERLE GROUP SpA
Via Foerche, 7
I-39040 Naz-Sciaves (BZ)

 

B. Wij kunnen ervoor zorgen dat het pakket wordt opgehaald op het adres van jouw keuze. In dit geval hoef je alleen maar het etiket dat we je toesturen af te drukken en erop te plakken.

 

• Stap 3

Je hoeft het product voor retourzending alleen nog maar zo veilig mogelijk te verpakken om het tijdens het transport te beschermen, in dezelfde doos als waarin je je bestelling hebt ontvangen. Help ons tijd te besparen bij de controle en stuur alles precies zo terug als je het hebt ontvangen.

 

We sturen je een e-mail zodra we de retourzending hebben ontvangen en de staat ervan hebben gecontroleerd. Binnen 30 dagen na bevestiging van de retourzending van het product wordt het geld teruggestort via de betaalmethode die je bij de aankoop hebt gebruikt. 

Heb je nog twijfels?

Wij staan voor je klaar!
Voor meer informatie of als je nog twijfels hebt, kun je altijd schrijven naar nl@zingerle.group of bellen met +31(0)38 468 4 468.

 
 
Jouw land. Jouw taal.
Je bevindt je op www.ecotent.nl. Wil je overschakelen naar www.ecotent.us?
Verenigde StatenOverschakelen naar www.ecotent.us
Jouw land. Jouw taal.
Vouwtenten brengen mensen en culturen samen. Onze website ook. Kies jouw land en taal voor een optimale productervaring.