HOE KAN IK DE BESTELLING RETOURNEREN?
Alle thuisbezorgde bestellingen kunnen per post worden geretourneerd, ongeacht de betaalmethode. De retourkosten zijn voor rekening van de klant en we accepteren geen pakketten die onder rembours worden verzonden.
• Stap 1
Laat ons weten dat je het product wilt retourneren door te schrijven naar nl@zingerle.group. Liefhebbers van de old-school kunnen ons ook bellen op +31(0)38 468 4 468 of een aangetekende brief sturen naar ZINGERLE GROUP SpA Via Foerche, 7 I-39040 Naz-Sciaves (BZ).Vermeld de volgende informatie in je bericht:
• Voornaam en achternaam
• Bestelnummer
• Besteldatum
• E-mailadres
• Postadres
• Artikelcode
• Artikelomschrijving
• Aantal
• Reden voor retourzending*
* 1. Het artikel is beschadigd tijdens het transport. 2. Ik heb het ontvangen artikel niet besteld. 3. Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen. 4. De kleur komt niet overeen. 5. Het artikel is defect. 6. Ik wil gebruik maken van het herroepingsrecht binnen 30 dagen na de datum van ontvangst van de goederen. 7. Anders. Graag toelichten...
• Stap 2
Onze klantenservice biedt je twee opties aan:
A.Je kunt de verzending zelf regelen en het pakket opsturen naar:
ZINGERLE GROUP SpA
Via Foerche, 7
I-39040 Naz-Sciaves (BZ)
B. Wij kunnen ervoor zorgen dat het pakket wordt opgehaald op het adres van jouw keuze. In dit geval hoef je alleen maar het etiket dat we je toesturen af te drukken en erop te plakken.
• Stap 3
Je hoeft het product voor retourzending alleen nog maar zo veilig mogelijk te verpakken om het tijdens het transport te beschermen, in dezelfde doos als waarin je je bestelling hebt ontvangen. Help ons tijd te besparen bij de controle en stuur alles precies zo terug als je het hebt ontvangen.
We sturen je een e-mail zodra we de retourzending hebben ontvangen en de staat ervan hebben gecontroleerd. Binnen 30 dagen na bevestiging van de retourzending van het product wordt het geld teruggestort via de betaalmethode die je bij de aankoop hebt gebruikt.